Onze ervaren crewleden hebben de benodigde attesten en ervaring in het bedienen van zowel hetruck, reachtruck als hoogwerker.
Andere diensten die gerelateerd zijn tot heftrucker, reachtrucker of hoogwerker:
Vraag meer informatie aan.
AAN DE SLAG!
SAMENWERKEN MET CREW FACTORY?
IN WELKE REGIO’S ZIJN WE ACTIEF?
We hebben afdelingen in Limburg en Antwerpen. Ons actieterrein bestrijkt Noord-Frankrijk, Noord-Duitsland, Nederland, Luxemburg en België. Opdrachten met overnachting zijn geen issue.
VOOR WIE WERKEN WE VOORNAMELIJK?
Crew Factory werkt al decennialang voor alle grote spelers in de event-industrie. Voor de opruimactiviteiten werken we voor huisvestingsmaatschappijen, immokantoren, deurwaarders en verhuurders.
HOE GAAN WE TE WERK?
Je richt jouw aanvraag aan info@crewfactory.be of 0473 922 012 en wij bezorgen je onmiddellijk een offerte en komen desgewenst op plaatsbezoek. Crew Factory is flexibel en snel, last-minute is geen problem.
ONZE TROEVEN
KIEZEN VOOR CREW FACTORY?
Kiezen voor Crew Factory is kiezen voor no-nonsens-mentaliteit, doortastendheid, efficiëntie en betrouwbaarheid met een vleugje rock ’n roll
1. VLAKKE STRUCTUUR
Als dynamische organisatie beschikken wij over een vlakke structuur, waarbinnen de project coördinatoren als centrale schakel fungeren tussen onze klant, onze medewerkers en Crew Factory zelf.
2. NABIJHEID
Crew Factory opteert om potentiële klanten enkel toe te laten indien zij binnen een regio gevestigd zijn, waar wij reeds activiteiten uitvoeren. Op deze manier kunnen wij onze intensieve opvolging, die de basis vormt van kwalitatieve dienstverlening, blijvend garanderen. Dit biedt ons tevens de mogelijk om snel en accuraat te kunnen anticiperen indien nodig.
3. BEREIKBAARHEID
Crew Factory staat garant voor permanente bereikbaarheid, 24u/24u en dit 7 dagen op 7, ook op zon- en feestdagen. U kan ons bereiken via telefoon, e-mail, of mobiele telefoon. Doeltreffende communicatie is van zeer groot belang.
4. FLEXIBILITEIT
Dankzij onze vlakke structuur, onze directe nabijheid en onze permanente bereikbaarheid kunnen wij een zeer grote flexibiliteit bieden. Zowel qua taakinhoud, bij afwezigheden, als bij calamiteiten kunnen wij steeds optimaal de nodige ingrepen realiseren.
5. KWALITEIT
Leveren van kwalitatief hoogstaande dienstverlening is ons basisstreefdoel! Om die continue kwaliteit te kunnen bieden, voorzien wij voortdurend gerichte opleidingen en seminaries voor al onze medewerkers. Op vooraf overeengekomen frequenties, voeren onze coördinatoren gerichte controles uit, tijdens en na beëindiging van de werkzaamheden. Dit met als doel eventuele non- conformiteiten in de kiem te smoren en zo het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau te realiseren. Onze operatoren implementeren zodoende dagelijks de bij de klant van toepassing zijnde HACCP-, ISO-, BRC-/IFS- normeringen.
6. ECO-CHARTER
Crew Factory streeft ernaar om enkel bio-afbreekbare producten te gebruiken in zo laag mogelijke concentraties. Al onze private-label producten voldoen aan de strengste Europese regelgeving.
Wij doen zelfs beter! Wij gebruiken schoonmaakmiddelen op basis van pro-biotische enzymen. Ideaal voor reiniging van sanitaire ruimten, poreuze vloeren en vast tapijt.
Het gebruik van plasticzakken wordt sterk ontmoedigd en daar waar mogelijk vermeden.
7. OPVOLGING & COÖRDINATIE
Uiteraard worden onze medewerk(st)ers uitvoerig gebrieft aangaande implementatie van zowel HACCP- als de bij U van toepassing zijnde BRC/IFS kwaliteitsnormeringen, tijdens de uit te voeren werkzaamheden, maar ook gedurende hun aanwezigheid in Uw bedrijf vóór en na de werken.
Regelmatige opvolging en begeleiding van onze medewerk(st)ers door onze kwaliteitsdienst op de werkvloer, zal resulteren in een spontane (elektronische) rapportering aan de verantwoordelijke binnen uw organisatie.
Handig is dat wij op regelmatige basis, via Uw kwaliteitsdienst, elektronisch de resultaten ontvangen van uw interne opvolging. Deze resultaten gebruiken wij als werkinstrument en tevens als stimulator voor onze medewerk(st)ers.
Crew Factory verbindt zich ertoe om binnen de optimalisatiepolitiek van de klant, actief meedenkend te werken en eventuele verbeteringsvoorstellen met de klant te communiceren.